Skicka paket med UPS

Fraktavtal för alla behov!

UPS

Uppfyll efterfrågan. Upprätthåll effektivitet.

Att sälja din produkt online innebär att du inte har en avdelning full med säljkollegor som kan förutspå kundernas alla behov. Din webbplats och dina alternativ för sändning och spårning måste göra detta åt dig.

Erbjud olika hastigheter för olika behov.

Online-shoppare vill ha mer än bara produkturval - de vill också ha olika leveransalternativ. Erbjud pålitlig leverans oavsett den valda hastigheten: Vi erbjuder allt från leverans nästa dag till leverans nästa vecka och har alltid en tjänst för att leverera dina kunders beställningar när de vill ha dem.

Spåra sändningar åt både dina kunder och ditt företag.

Håll kunderna informerade genom att skicka meddelanden med aktuell leveransstatus till dem, och låt dina kundtjänstrepresentanter fokusera sina ansträngningar på saker såsom produktsupport eller orderslutföranden.

Begär meddelanden under skapande av sändningen så att kunder kan spåra antingen via ups.com® eller i vår mobila app - eller låt en utvecklare integrera vår spårnings-API (Application Programming Interface) med din programvara så att kunder kan hitta leveransinformation direkt på din webbplats.

Spårning är naturligtvis inte endast avsedd för utgående sändningar, och inte heller endast för dina kunder. Du behöver se alla sändningar i rörelse - både ingående och utgående - så att du bättre kan planera lager, bemanning och budget.

Använd spårningsprogramvaran Quantum View® för att få en heltäckande bild av din leveranskedja: Se all sändningsaktivitet, hitta och lös möjliga problem och skapa automatiska leveransuppdateringar till dina kunder.

Ge kunder bekväma leveransalternativ.

Bygg på bekvämligheten med online-shoppingupplevelsen genom att låta dina kunder välja när och var de vill hämta sina leveranser.

I stället för att vänta på leveranser hemma - eller missa dem helt - kan online-shoppare välja att hämta tillämpliga leveranser från en handplockad UPS Access Point™-plats (t.ex. en livsmedelsaffär eller bensinstation i kvarteret). Dina kunder kan styra över sina scheman, samtidigt som du visar att du bryr dig om god kundservice.

Ge dina kunder kontroll över leveranser med UPS Access Point-nätverket

Gör returer till ett försäljningsargument.

Placera din returpolicy tydligt på din webbplats: Många kunder söker efter denna innan de beslutar att köpa något.

Att ha en flexibel policy som är enkel för kunderna kan höja tillfredsställelsen och främja en ökad försäljning med tiden. Vi är här för att hjälpa till med flera returtjänster och vi har ett team av experter som kan råda dig om sätt att effektivisera dina processer för att få ut det mesta möjliga av ditt befintliga lager.

Läs mer här: UPS